1. WELKE MUNTEENHEID ZIJN DE PRIJZEN DIE IK OP DE SITE ZIE?
Afhankelijk van je locatie worden de prijzen weergegeven in SEK, DKK of EUR.
2. HOE KAN IK BESTELLEN?
Kies je product, selecteer toevoegen aan winkelwagentje, koop het, voer dan je factuurgegevens, naam, adres, telefoonnummer in en ga verder met kopen.
3. WELKE BETAALMETHODE ACCEPTEREN WIJ?
We accepteren creditcards zoals Visa, Mastercard en Amex. We gebruiken ook Apple Pay, Google Pay, Klarna, Swish en MobilePay.
4. HOE LANG DUURT HET VOORDAT IK MIJN BESTELLING ONTVANG?
Europa: Bestellingen worden gewoonlijk binnen 24 uur na het plaatsen van de bestelling verzonden. Je bestelling arriveert ongeveer 1 – 3 werkdagen nadat deze is verzonden.
5. MAG IK EEN TRACKINGNUMMER?
Zodra de bestelling is verzonden, sturen we je trackingnummer en trackinglink per e-mail.
6. BENT U VERBONDEN AAN ROLEX, OMEGA OF EEN ANDER MERK?
Treband.com is een onafhankelijke entiteit die gespecialiseerd is in de verkoop van horlogebandjes. We willen duidelijk maken dat we niet geassocieerd zijn met merken als Rolex SA, The Swatch Group Ltd, Omega SA, Breitling SA, Tudor watch SA, Seiko Watch Corporation, Blancpain SA of enig ander horlogemerk dat op onze website getoond zou kunnen worden. De intellectuele eigendomsrechten voor de handelsmerken, namen en logo’s van deze horloges behoren uitsluitend toe aan hun respectieve merken.
7. VANWAAR WORDT MIJN BESTELLING VERZONDEN?
Alle bestellingen worden verzonden vanuit ons magazijn in Zweden.
Help & Contact
Als we niet al je vragen in dit gedeelte van de klantenservice hebben beantwoord, neem dan contact met ons op:
Handelsnaam: Treband AB
Telefoonnummer: +4631652222
E-mail: info@treband.com
Fysiek adres: Brygghusvägen 23, 423 55 Torslanda Zweden